Opleiding

MAAK HET VERSCHIL IN HOSPITALITY / TRAINING KLANTGERICHTHEID

Het is fijn als jouw werk gewaardeerd wordt. Niet alleen door jouw werkgever, maar ook door de klanten en/of afnemers. Waardering is een beleving, een ervaring. Hospitality is de naam voor de manier waarop mensen in een dienstverlenende functie omgaan met klanten, gasten, patiënten of burgers.
Hospitality/gastvrijheid bestaat uit meer dan iemand vriendelijk te woord staan. Het gaat over wensen en behoeften. Over verwachtingen en hoe je die kunt overtreffen.

Denk jij ook wel eens:” het product was goed, maar de service was slecht’? Hoe kun jij de beleving van een ‘klant’ gunstig beïnvloeden? Dat kan op verschillende manieren. Deze cursus geeft inzicht in de gedachte van een klant, jouw invloed hierop en hoe kun je ervoor zorgen dat jouw product/dienstverlening en de service die je biedt in goede aarde vallen bij de afnemer. Dat maakt jou waardevol: voor jouw klanten’ en jouw organisatie!
Vanaf de start van de training kun je de geleerde kennis toepassen in al je gesprekken. Het is een training die iedereen handvatten en (meer) zelfvertrouwen geeft het klantgericht omgaan met klanten, gasten, patiënten of burgers, dus: schrijf je in!